onsdag 22. juli 2015

PL fra ferien 2014 til utfordringer

Tenke seg til, JEG har scrappet en PL/LO-side....hehe...
 
Anyway, Scrappegarasjen har gående utfordring om å scrappe ferieminner
 
Projectlife-Norge har også gående en om samme tema, eller farge inspirasjon, så tenkt så gjort (så sant jeg får til å laste bidraget inn her hos disse...var visst ikke like lett det nei)
 
Bildene er fra ferieturen vår i 2014....
Synes for øvrig det var vanskelig å ta ordentlige bilder av denne siden iom plastlommen ga refleksjoner.....så har du no tips til hvordan gjøre det enklest mulig så hyl gjerne ut :)
 
Siden det ikke er mye å skryte av i fht vær og sommer på Sørlandet, har jeg faktisk hatt litt tid å sitte på kontoret å scrappe. Dvs, jeg har knota med dette PL-greiene, vet ikke om jeg "skjønner greia" men ser jo poenget med mange bilder og mye tekst....og så lenge jeg kan få i både pose og sekk er jo jeg fornøyd....hehe...

3 kommentarer:

Aquarell sa...

Synes du hadde laget en kjempeflott PL-side, full av ferieminner.:-)

Scrappegarasjen sa...

Kjempe flott side, det enkle er ofte det beste;)
Å det å ta bilde av pl er vanskelig, jeg legger tar av og til ut kortene/bildene og legger dem på toppen;)
Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring.
www.scrappegarasjen.no

Maya sa...

Superflott side og god dokumentasjon!!
Takk for at du deltar på utfordringen hos Scrappegarasjen!
DT-May Linda